Sunday, September 16, 2012

エリカさん二番 ブログ !

 
こんにちわ!、
みんな は、げんきですか?
私は、げんき です が 私は 水曜日に かなし かった でした。
私の,姉 は ひっこし でした。
わたしの かぞく は とりみだした ですした。
私は、わたしの、姉 たくさん お けつじょ です。
わたしの、姉は、成人 です。 
私の、姉は、に銃七さいです。
 あなたの、きょうだい は ひっこし とき です か?




My English Translation :
Hey!
Is everyone well?
I Am well, but i was sad on Wednesday.
My older sister moved out.
My family was distraught. 
I miss my older sister a lot.
 My older sister is an adult.
 My older sister is 27 years old.
When did your siblings move out?


Me and My 姉:)<3

1 comment:

  1. そのことはむずかしいですね。

    でも、私より私の兄弟のほうがわかいです。(My siblings are younger than me)

    だから、まだ、私の家に住んでいます。

    ReplyDelete