Friday, December 7, 2012

私の ピンニグセレモ二

こんにちわ みんな!
あなた の げんき?
わたし は とっても げんき ねよ!
 今週火曜日私 の national honor society ピンニグセレモ二 はじまった。
この イベント は とても きれい です。
私 は とこべつな かんじる。
私 の 母 と あめ と  おとうと と かれし に きた。
ピンニグセレモ二 は たくさん おいしい たべもの ある。
私 の かぞく この ケーキ が だいすき !
私 は ピンニグセレモ二 で たくさん たのしい いる!

しゃしん!

hey everyone!
are you well?
I am very well?
This Tuesday my national honor society pinning ceremony began.
This event was very beautiful.
I feel very special.
My mom, older sister, brother, and boyfriend came to the ceremony.
the ceremony had a lot of food.
my family loved the cake.
I had fun at the pinning ceremony.

Photos! 


 わたし に!                                    私 の 母
 






No comments:

Post a Comment